nice .

hej , har inte bloggat på ett tag nu men har haft fullt upp de senaste dagarna och därför har jag inte kunnat blogga!

tänkte skriva lite om vad jag har gjort!


MÅNDAG: Hade det sjukt chill! Först så va jag med Azra vi åt glass,chillade osv.Sen stack vi till lekparken och då kom Leila och Alisa så va vi där ett tag och därefter så cyklade vi upp till A.S.K och spelade fotboll,lyssnade på musik och schteekte! Senare på kvällen så handlade jag,Azra,Leila och Alisa för att vi skulle grilla de va fan sjukt gött att grilla , senare kom Henok och då satt vi bara och snackade och spelade lite fotboll !
[ bilder kommer senare ]


TISDAG:
åkte till Tranås med Azra & Leila för att vi skulle träffa våran sjukt saknade vän Elma! Träffade henne vid Åhlens och först så va det lite lamt för att ingen sa något , men sen så gick vi runt lite på stan och åt på Golden Thai och det var kul! Sen satt vi och åt Ben & Jerry's , lyssande på musik, snackade, och hoppade studsmatta hemma hos henne oså.







Idag vet jag faktist inte vad som händer, vädret är ju sjukt surt för det är småregn men hoppas på bättre väder senare ! Imon därimot kommer det bli sjukt kul, ska till BodaBorg med världens bästa bästa bästa vänner! Där ska vi fira Moa som fyller 14 år :D

skriver senare ' hejs !








Kommentarer
Postat av: hsptjejen

Det låter som om du har haft fullt upp :)

2011-04-22 @ 10:16:31
URL: http://hsptjejen.blogg.se/
Postat av: Emmy Asklöf

Var gärna med i min tävling där man kan vinna ett iPhone skal värt 349 kr!

Avgörs om 2 dagar så skynda på!

http://emmyasklof.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-iphone-4-skal-vart-349-kr.html

Kram

2011-04-25 @ 18:28:03
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback