y o u gonna make me stay

hej.

hhah , har inte bloggat sedan påsklovet så jag känner att det är dags att börja igen!
Dagen har varit väldigt s l a p p. 
Först så städade vi skåpen i skolan och mitt var inte liiite stökigt, men nu är det tomt.
Efter det så gick vi ner till konserthuset för att kolla på cabarén, den var jättebra och jag ser verkligen
fram imot att se den igen på Fredag kväll.
Idag hade vi även ett Ekologi prov, tycker att det var lite svårt trots att jag hade pluggat en hel del.
Vi fick senare reda på våra resultat och jag fick MVG och det känns väldigt bra, hade typ trott att jag skulle bli underkännd. 

Nu så sitter jag & steker på balkongen & det känns vääääldiiigt GÖTT att vi är lediga tors-mån.
Sen på Tisdag ska alla 7:or till BodaBorg, sen är resten bara slappdagar.


hejdå.




[bildbrist]





 


Kommentarer
Postat av: Azra

åh jag vill också få mitt prov.. juste, tagga att se cabarén ikväll med! :D

2011-06-03 @ 14:29:59
URL: http://azraaas.blogg.se/
Postat av: Moa Sandberg

nehe du lilla amela :)

det är väl på onsdag vi åker till boda borg ? på tisdag har vi klassens dag :) ♡

2011-06-05 @ 12:19:50
URL: http://ttwip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback