sunday

nu är det dags för uppdatering på bloggen igen !
eftersom jag har sommarlov nu så lovar jag att blogga så ofta jag har tid till det :)
Denna helgen har jag haft fullt upp! I fredags så var det ju skolavslutning vilket var riktigt nice! Sen när man kom hem så fikade man och slappade.
I lördags så var jag först i Tranås för att kolla på studenterna och sen så va jag på 2 studentfester.
Riktigt kul faktist!
Idag så har jag bara tagit det lugnt, skulle kolla på match men hade ingen skjuts ut, surt.
Om en liten stund så börjar ju solsidan man tröttnar aldrig på det !
hejsss .
visst du kan skratta och låtsas som ingenting 
men jag vet allt om dig för du har varit min .



Kommentarer
Postat av: cornelia

du har chansen att få en länk i min blogg, jätte enkelt! http://candevii.blogg.se/2011/june/fa-en-lank-pa-min-blogg.html#comment klicka på länken och se vad du behöver göra :)

2011-06-19 @ 23:23:27
URL: http://candevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback