FREDAG,WOHO!

hejsaan där ! Kom just hem från skolan och nu sitter jag och äter,är ju fan vrålhungrig ! Om ni bara visste hur min dag har varit idag, jo jag vaknade vid 08:57 självklart hade jag försovit mig,leila och nico kom typ förbi 08:00 så han knappast fixa mig någonting utan jag tog på mig mina kläder och sedan gick jag ut ! Visste inte hur jag skulle klara mig utan frukost idag,snacka om att jag var jävligt trött och hungrig (a)

Aja , dagen har vart helt ok ändå hade olika ämnen bla tyska,ma so (2tim) och musik (y)
Ikväll smäller det ! Haha ne men som sagt ska jag och tjejerna äta pizza,vara ute på kvällsöppet och sedan ha filmkväll , bättre kan det inte bli !

Men nu måste jag dra iväg och fixa mig haha :)
hörs , pussss (L)





JAG VILL HA SOMMMAAAR ! (L)

igga mitt ansiktsuttryck på bilden snälla !























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback