home !

hejdär, kom hem från A6 för ett tag sedan !
Hittade en jättemysig tröja från Veromoda.
Prövade en hel del boots & stövlar , tänkte köpa ett par skitfina från eurosko,så jag köper nog dem nästa gång vi åker till stan om jag inte hittar några finare! Sen så skulle mamma och pappa elgiganten och kolla på något,så jag kollade på mobilerna istället, skulle logga in på fb från experia mini pro & självklart började ett alarm pipa! Jag fick typ panik haha men så kom en man som jobbade där och sa att det inte var någon fara,utan att en kabel från mobilen var lite kännslig haha!

ikväll blir det nog tvn & godiiiiis :)



Mod. 101, ICU
eurosko 699 :-
finare i verkligheten än på bilden !


Kommentarer
Postat av: Azra

haha nu är ju texten större än den som var stor innan ;p

2010-10-10 @ 14:19:42
URL: http://azraaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback