Im not redy to make nice -

hej !

Idag har jag krattat massa löv i trädgården typ i 3 timmar & så har jag städat min garderob.
Nu sitter jag vid datan är så sjukt trött,min helg har vart sjuktbra eller iallafall i fredags ! Alla tjejerna i klassen var hemma hos julia,vi åt pizza,snackade kollade på film & tog massa bilder (y)
Igår så va jag lite i jkpg och på A6 , fanns inget fint :p Ikväll ska jag kolla på tv & sånt :)

& det är äntkligen höstlov . Har inte direkt några stora planer ¨på vad jag ska göra men det blir att vara med vänner,stan,rosenlundsbadet och massa annat kul!!
Får verkligen passa på att göra massa kul,sånt man aldrig har tid till när det är skola & sånt :D




Bild sen i fredags !

Lisa,Ebba,Azra,Jag & Ida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback