VI ÄLSKAR CHRISTER (AMELA,AZRA,MOA & MALIN)

hej där ! Innan jag börjar babbla på om hur dagen har varit vill jag bara säga att jag är sjukt nöjd med min nya design/header , ett stort tack till min vän Azra,ni kan besöka hennes blogg; www.azraaas.blogg.se så blir hon säkert glad :D

FREDAG:

Dagen har varit super bra, skolan va rätt chill idag, so,mu,ma,ty, & so igen !
Matten var ju bäst, vi hade en liten vikarie så hon visste inte våra namn så hon ba är Lisa här jag ba Aaa sen så sa hon är Amela här och lisa ba aa haha sen så tvingade jag lisa att sjunga men hon vägrade så jag blev sur på henne och sa att hon kunde få ett helt tuggummi av mig om hon sjöng men hon hann inte sjunga för då kom våran lilla vikarie :(:(:(
På rasten cyklade jag,azra,moa,malin & julia ner till ICA,jag köpte skitmke godis så nu är det bara att sitta & svulla! Idag slutade vi tidigare 14:50,rättså skönt fast var ändå tvungen att vänta på Leila som slutade 15:15.
Under tiden så satt jag Azra,Moa & malin på en bänk och chillade haha vi tog bilder & sedan så gjorde vi en videoblogg som kommer upp på Azras blogg snart.
Kvällen så blir det att vara hemma framför tvn med massa gott som vanligt,sen imon blir det nog JKPG woho så det blir nog massa shopping där ;)

ha en fin eftermiddag!



bjuder på en gammal bild !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback